Toimitus
Toimitamme tilaukset ainoastaan manner-Suomeen.
Paketit lähetetään pääsääntöisesti 1-2 arkipäivän kuluessa tilauksesta. Tilausten käsittely voi joskus kuitenkin ruuhkautua ja toimitusajat voivat hieman venyä.
Tilauksen noutamatta jättäminen ei ole tilauksen peruminen, vaan perumisesta tulee aina ilmoittaa myyjälle ennen tilauksen lähetystä. Kuluista jotka liittyvät toimituksiin, jotka ennen lähetystä tehtyä peruutusilmoitusta tekemättä on jätetty noutamatta toimipaikasta, perimme kumpaankin suuntaan aiheutuneet kulut, kuitenkin vähintään 10€. Myyjä on oikeutettu kuittaamaan edellä mainitut kulut asiakkaalle hyvitettävistä, asiakkaalta saaduista maksusuorituksista ennen maksusuoritusten palauttamista asiakkaalle.
Asiakkaan vastuulla on varmistaa, että tilauksessa on käytetty oikeaa puhelinnumeroa ja sähköpostiosoitetta, jotta kuljetusyhtiö voi kontaktoida asiakasta tilauksen noutamisesta.
Palautus
Tuotteilla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän palautusoikeus.
Voit kotona tutustua tuotteisiin samalla tavalla kuin tutustuisit tuotteisiin myymälässä, mutta huomaa, että palautettavien tuotteiden tulee olla jälleenmyntikelpoisia. Tämä tarkoittaa, että palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia uutta vastaavia, käyttöönottamattomia ja myyntikelpoisia tuotteita. Kun palautus on hyväksytty, rahasi palautetaan sinulle palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen.
Mikäli haluat tehdä palautuksen, ilmoita meille palautuksesta 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta ja lähetä jälleenmyyntikelpoinen tuote alla olevaan osoitteeseen 14 päivän sisällä ilmoituksen antamisesta. Liitäthän palautukseen mukaan nimesi, yhteystietosi, tilausnumeron sekä tilinumerosi maksunpalautusta varten. Asiakas maksaa palautuksen postikulut. Asiakas vastaa mahdollisista vaurioista tai hukkumisesta palautuskuljetuksessa asiakkaalta myyjälle.
Palautusosoitteemme on:
Domus Taberna Oy
PL 27
40321 Jyväskylä
+358442414173
Emme valitettavasti voi hyväksyä käytettyjä tai vahingoittuneita tuotteita palautuksena. Jos palautettu tuote ei ole uutta vastaavassa kunnossa, ei tuotteen hintaa välttämättä palauteta kokonaisuudessaan. Mahdollinen tuotteen takaisinlähetys tapahtuu asiakkaan kustannuksella. Palautukset käsitellään 14 päivän sisällä palautuksen vastaanotosta.
Reklamaatiotapauksissa pyydämme olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme. Kuluttajalla on oikeus viedä mahdolliset riitatilanteet kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi.
Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta sisältäen kuvat vioista tai vastaanotetusta väärästä tuotteesta. Jos paketti on vioittunut kuljetuksessa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio kuljetusyritykselle ja ilmoitettava asiasta myös myyjälle. Toisinaan tuotteen virhettä ei näy päälle, joten tuote on avattava ja tarkistettava mahdollisten kuljetusvaurioiden havaitsemiseksi ja vaurioista on ilmoitettava 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Mikäli tuote on kadonnut toimituksen aikana, tulee tästä ilmoittaa viipymättä, mutta kuitenkin 14 vuorokauden kuluessa.